Strategie
Na základě definovaných cílů zvolíme vhodné marketingové aktivity i kanály – tak, aby byla vaše značka vidět.
Na základě definovaných cílů zvolíme vhodné marketingové aktivity i kanály – tak, aby byla vaše značka vidět.
Jako junior markeťák jsem začal pracovat v roce 2017. Od té doby jsem ušel kus cesty a hlavně projel půlku Evropy díky online marketingu a expanzi e-shopů do dalších evropských zemí. Jako projektový manažer se budu snažit splnit každé vaše přání.
Bez jasného plánu se vám nikdy nepodaří dosáhnout vysněného cíle. Na základě vašich potřeb a našich zkušeností vám pomůžeme sestavit online marketingovou strategii na míru. Základními kameny pořádné strategie jsou vysoká efektivita, vysoký výkon a maximální smysluplnost.
Vyhazovat peníze z okna umí každý, my vám ale připravíme strategii, která bude vaše cíle plnit efektivně. Navrhneme vhodné online marketingové kanály, cílení a typy kampaní, které vám budou přinášet ovoce. Zkrátka tak, aby to celé dávalo smysl.
Zkratka KPI (Keep performance indicator) představuje metriky, které pomáhají měřit výkon vaší firmy, stejně tak ale například výkon zaměstnanců, nebo jednotlivých úkonů. Pomůžeme vám tyto metriky jasně definovat a následně připravíme plán, jak KPI splňovat.
Zrevidujeme současné měření nebo navrhneme kompletní měřící strategii od A do Z.
Přes Google Tag Manager nasadíme měřící kódy, remarketingové kódy i další scripty, které nám pomohou s vyhodnocováním výkonu webu.
Expandovat do zahraničí nemusí být těžké, když máte spolehlivého parťáka se zkušenostmi. Marketing je naše parketa a je úplně jedno, zda vám pomůžeme s reklamou v Čechách nebo v Indii.
Pomůžeme vám s analýzou konkurence nebo procesními věcmi, jako je poradenství k zařízení účtu, platební brány, logistiky, překladů, zákaznického servisu či výběru vhodného webového řešení.
Pokud nemáte to štěstí, že jste ve svém oboru podnikání ti jediní, analýza konkurence vám poskytne cenné informace.
Zjistíme vám jaké online marketingové kanály konkurenční značky používají, na jaká klíčová slova cílí a navrhneme jak je předběhnout.
Pomůžeme vám dosáhnout vašich cílů jasně definovaným plánem.
Vyhazovat peníze z okna umí každý, my vám ale připravíme strategii, která zajistí efektivní plnění vašich cílů. Navrhneme vhodné online marketingové kanály, cílení a typy kampaní, které budou přinášet to nejčerstvější ovoce. Zkrátka tak, aby to celé dávalo smysl.
Nastavíme si jasné cíle pro web, PPC i další marketingové aktivity.
Zkratka KPI (Key Performance Indicator) představuje metriky, které pomáhají měřit výkon vaší firmy, stejně jako třeba výkon zaměstnanců nebo jednotlivých úkonů. Pomůžeme vám tyto metriky jasně definovat a následně připravíme plán, jak KPI dlouhodobě splňovat.
Nasadíme měření, zautomatizujeme reporting výkonnosti a budeme vše průběžně sledovat.
Zrevidujeme současné měření nebo navrhneme kompletní měřicí strategii od A do Z.
Přes Google Tag Manager nasadíme měřicí kódy, remarketingové kódy i další scripty, které nám pomohou s vyhodnocováním výkonu webu.
Vydejte se za hranice a neztraťte se za první odbočkou.
Expandovat do zahraničí nemusí být těžké, když máte spolehlivého parťáka se zkušenostmi. Marketing je naše parketa a je úplně jedno, zda potřebujete pomoci s reklamou v Čechách, nebo třeba v Indii.
Pomůžeme vám s analýzou konkurence i procesními věcmi. Poskytujeme poradenství k zařízení účtu, platebním branám, logistice, překladům, zákaznickému servisu nebo výběru vhodného webového řešení.
Než se pustíte do expanze, měli bychom udělat podrobnou analýzu trhu a definovat produkt.
Pokud nemáte to štěstí, že jste ve svém oboru podnikání ti jediní, analýza konkurence vám poskytne cenné informace.
Zjistíme, jaké online marketingové kanály konkurenční značky používají a na jaká klíčová slova cílí, a navrhneme plán, jak je předběhnout.
Kanceláře máme v Plzni, ale ani druhá strana světa nás nevyvede z míry.
Přednášíme, jsme partneři Marketingové Plzně a také píšeme na náš blog.