Výkonnostní marketing
Začněte inzerovat na Googlu, Seznamu, sociálních sítích nebo YouTube. Také se můžeme pustit do RTB. Budeme inzerovat tam, kde vás uživatelé chtějí vidět.
Začněte inzerovat na Googlu, Seznamu, sociálních sítích nebo YouTube. Také se můžeme pustit do RTB. Budeme inzerovat tam, kde vás uživatelé chtějí vidět.
Online marketingu se věnuji od roku 2017. Mám zkušenosti z inhouse marketingového týmu i volné nohy. Postarám se o vaše požadované konverze a dohlédnu na splnění KPIs.
PPC kampaně jsou obvykle tím nejvýkonnějším, co na e-shopu i webech se službami přivádí konverze. Získejte rychle potřebné konverze, aby bylo na rozvoj dalších marketingových kanálů.
Google Nákupy nebo produktové reklamy na Seznamu – to hlavní, co na e-shopech obvykle fičí jako po jehličí.
Všichni by chtěli lajky, ale o tom to přeci není. Chcete vydělat peníze. Zvolme ideální strategii, zajímavou kreativu a pusťme se do reklamy na socialu – Facebooku, Instagramu, YouTube, LinkedInu nebo TikToku.
Každý na internetu vyhledává, pokud ho něco zajímá. Buďte na správném místě, zvolme ideální textaci a prodávejte ze „serčových“ kampaní.
Existuje mnoho segmentů, kde jdou vaši zákazníci po ceně nebo hledají inspiraci či srovnání produktů mezi sebou. Od toho jsou tu srovnávače zboží – na módu, elektroniku, sportovního příslušenství nebo jídla. Srovnávat lze skoro vše.
Zařídíme revizi a nastavení měření přes Google Tag Manager včetně správy všech značek a remarketingových kódů. Nastavíme automatické reporty a denně budeme sledovat vývoj PNO a výkonu kampaní.
Reklama na Googlu i Seznamu pro e-shopy s jedním produktem i miliony kusů zboží.
Google Nákupy nebo produktové reklamy na Seznamu – to hlavní, co na e-shopech obvykle fičí jako po jehličí.
Podpořme brand, kategorie nebo oblíbené produkty reklamou ve vyhledávání – těmi prvními čtyřmi výsledky v SERPu.
Každý na internetu vyhledává to, co ho zajímá a po čem touží. Buďte na správném místě a prodávejte ze „serčových“ kampaní s ideální textací.
Reklama na klasických platformách (Facebook, Instagram, YouTube) i těch méně obvyklých (LinkedIn, Twitter či TikTok).
Všichni by chtěli lajky, ale o tom to přeci není. Chcete vydělat peníze. Zvolme ideální strategii, zajímavou kreativu a pusťme se do reklamy na socialu – Facebooku, Instagramu, YouTube, LinkedInu nebo TikToku.
Zboží, Heureka, Favi, Glami, Biano, Modio a mnoho dalších – i tam vám pomůžeme s inzercí.
Existuje mnoho segmentů, kde jdou vaši zákazníci po nízké ceně, hledají inspiraci nebo srovnání produktů mezi sebou. Od toho jsou tu srovnávače zboží – na módu, elektroniku, sportovní příslušenství nebo jídlo. Srovnávat lze skoro všechno.
Bez detailního vyhodnocení nemohou kampaně vydělávat. Proto sledujeme výsledky a náklady. Na denní bázi.
Zařídíme revizi a nastavení měření přes Google Tag Manager včetně správy všech značek a remarketingových kódů. Nastavíme automatické reporty a denně budeme sledovat vývoj PNO a výkonu kampaní.
Kanceláře máme v Plzni, ale ani druhá strana světa nás nevyvede z míry.
Přednášíme, jsme partneři Marketingové Plzně a také píšeme na náš blog.